2

MSC Apicta Awards 2009

Posted by PonMan on 6:48 PM






Sukacita aku nak bagitau korang kat sini bahawa projek Film Mobilementary yang aku dan group aku buat semester lepas telah dipilih sebagai finalis untuk merebut anugerah paling berprestij anjuran PIKOM dan MSC ini, MSC Apicta Awards 2009. Jadi sekarang kami akan berusaha untuk memantapkan projek ini sebelum membuat 'presentation' di hadapan panel juri pada Rabu ini, 9 September 2009 sebelum diumumkan siapakah pemenangnya pada 8 Oktober 2009 di PWTC dimana anugerah bakal disampaikan oleh PM Najib sendiri.


Ternyata usaha dan penat lelah aku selama ini dalam memberikan komitmen penuh untuk siapkan projek ini telah mendatangkan hasil seperti ini. Apa-apapun aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada Max Schleser kerana beliau adalah seorang pelopor industri teknologi film mobile ini. Aku amat bersyukur dan bertuah kerana dapat berkenalan sambil menimba ilmu daripada seseorang sepertinya. Sekarang aku akan terus memandang kedepan dan bersedia untuk hadapi satu lagi cabaran hidup dengan harapan agar berpeluang untuk aku genggam trofi dan bersalaman dengan PM yang boleh menaikkan semangat aku untuk terus berusaha menjadi yang terbaik. Apa-apa pun presentation dah dibuat, sekarang aku hanya berserah kepada takdir pada malam 8 Oktober ini, di PWTC.

2 Comments


Good luck weh, nti bla ang dh success, aku leh tumpang sekaki :D


Tumpang skaki xcukup bro.. kena 2 belah kaki baru slamat...heheh

Copyright © 2009 PonMan Creative Mind All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.